3er dia del 6è Festival de Jam Sessions: Big Band de l'Escola Jam Session i Geni Barry Sextet, 24 de juliol.

Vam acabar el 6è Festival de Jam Sessions com sempre fem, el divendres de la Festa Major d'estiu de Sant Vicenç dels Horts  i a la plaça Sant Jordi. Un dia jocós i festiu ideal per acabar aquest Festival en la seva sisena edició. De fet, va ser un dia agra-dolç pel fet d'haver anat bé la primera part amb els nois i noies de la Escola Superior de Música Jam Session, mentre que el Geni Barry Sextet va tocar tres temes després dels quals vam iniciar la Jam, amb el Geni  a contracor, ja que ell volia tocar amb el sextet els temes que havien preparat. 
Veiem qui eren els alumnes i profes de la Big Band de l'Escola Jam Session;

Miquel Àngel Ortín, direcció
Àlex Romagosa, veu solista
Laura Mercè, veu i trombó,
Eduardo, Peque, Anthoni i Sergio, trompeta
José "Txumi", Ignasi Ferrer, trombó
Bruna Nicolau, Glòria Torres, saxo alto
Fèlix Salazar, Juan Cano, saxo tenor
Carlos Santos, saxo baríton
Miquel Climent, guitarra
Gilles Estoppey, teclat
Xavier Alloza, baix elèctric
Arnau Alonso, bateria i percussió

amb la Glòria Torres
Una Big Band que va sonar d'allò més bé, compactada i amb temes del repertori del Rock. Coses que passen, i és perquè no es pot anar a missa i repicar campanes, i parlo per mi, que no em vaig recordar de "plantar" el meu ZOOM H4 davant de l'escenari mentre anàvem a sopar amb el Geni Barry Sextet i tampoc ho vaig recordar en tornar de sopar, el cas és que va ser un fracàs total, la qual cosa no m'havia passat mai, i per tant no tenim àudio del dia de cloenda del 6è Festival de Jam Sessions a Sant Vicenç dels Horts, llàstima. Luis Blanco, director de l'escola sí que va fer enregistrar en vídeo l'actuació de la Big Band i potser l'hi hauré de demanar algun tema per penjar-lo aquí.

Pel que acabo de dir, i quan la Big Band va acabar el repertori magnífic que ens van presentar, va ser l'hora de presentar al súper conegut Geni Barry Sextet, en aquesta ocasió amb diverses substitucions com ara veureu. Ja sabeu que aquesta és la formació base de les primeres Jam Sessions al JCLV i que van estar-s'hi més d'un any. Passat aquest temps vam decidir que la formació, en trio, havia de canviar cada mes i així donar més sortida a tots els músics. Una formació amb:

Geni Barry, vibràfon
Carles Pineda, saxo alto
Jordi Pujol, guitarra
Albert Caire, teclat
Manel Fortià, contrabaix
Enrique Heredia, bateria


Aquest sextet va arrencar-se a tocar amb el cel ja amenaçador de pluja, i tot i així, a ningú li semblava que havia d'acabar plovent la qual cosa sí que va acabar fent i ben aviat. 

Encara però vam tenir temps d'iniciar la Jam Session i poder compartir escenari amb el Joaquim Castanyer i jo, com en els vells temps no massa vells, amb en Geni i la resta de companys. Gilles  va tocar amb el Geni, la qual cosa no els hi havia passat mai, i molt que van gaudir tots plegats. Jo també vaig tocar el tema  que ara m'agrada més i prou bé que em queda, el "Just Friends", i crec que tot i tocant-lo va començar a caure gotes i el magnífic tècnic que ens ha acompanyat en algunes d'aquestes Jams, el gran Quim Isern, va decidir que sinó volíem patir mal electrocutant-nos, havíem de plegar, la qual cosa vam fer i jo finalment, acomiadam-me del públic assistent tot i agraint-los la seva presència. Tampoc va faltar l'agraïment als músics i escoles de música i per descomptat a l'Ajuntament i a la seva Regidoria de Cultura.
Miquel Tuset i Mallol.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada