Jam Sessions de Dr. Lagarto a Sant Cugat i Circus de Cerdanyola, 15 i 16 de juny...

Doncs les Jams dels dimecres al bar Dr. Lagarto de Sant Cugat estan esdevenint un espai idoni pels músics aficionats i professionals que s'hi congreguen entre els quals jo mateix, el Modest Pelfort, Sergio del CampoJosep Maria Martí i d'altres músics de la zona. Aquest esdeveniment està organitzat des de Jazz en Viu amb el Guillem Jubany i Marc Menier al cap davant. La formació base és a trio amb el Guillem, guitarra; Ignasi Sabadell, contrabaix i Quicu Samsó, bateria


Aquest petit bar encabeix cada dimecres a una bona quantitat d'aficionats i músics podent tocar tots ells, tots nosaltres, gràcies a la bona disposició dels dos encarregats de Jazz en Viu. Aquesta és una bona Jam pels músics, essent acústica i on per tant els volums generats són baixos i ideals per a poder-hi participar, per qui això escriu i comunica. Les begudes són igualment molt bones i no massa cares, o sigui que us recomano que hi vingueu. No oblideu que el trio que enceta la Jam sonen de meravella i que després hi podreu tocar els que hi vingueu. Miquel Tuset i Mallol.

El dijous s'hi fan Jams al Circus de Cerdanyola i allà que hi vaig anar convidat pel Modest, ell que s'apunta a totes. Aquest és un espai on s'hi han fet i s'hi fan concerts diversos més dedicats al Rock i Blues que al Jazz. De fet, la formació liderada per l'Edu, saxo tenor, interpreta un repertori ampli amb temes de Jazz i de R&B que t'ho fan passar força bé. De fet jo hi vaig anar sense saber res de res del què em trobaria i el què em vaig trobar va ser un molt bon rotllo i bons músics dalt l'escenari. L'Eduard s'encarrega d'organitzar-ho tot la mar de bé, i fins i tot edita en un llibret amb els temes que proposen fotocopiats per a cadascun dels instruments i tonalitats. Tot i tocar el tenor ell, em va oferir el llibret amb Eb pels saxos alts, o sigui que molt bona la organització. Fins i tot, a l'hora d'anar a pagar la meva cervesa em va convidar la simpàtica cambrera del local pel fet de ser el primer dia a més a més d'haver tocat una bona estona. Vull fer esment també del fet d'haver-hi una bona taula de mescles i sonorització (per mi, massa forta) i un jove tècnic que ho va enregistrar tot directament des de la taula a l'Audacity podent emportar-m'ho al final abans de marxar. A l'escenari hi va haber dos guitarristes, el Modest al baix elèctric, un baterista estudiant del Taller de Músics amb el Toni Pagès de mestre, un teclista i el coordinador Eduard al saxo tenor. Aquest darrer és un bon saxofonista, amb bons recursos tècnics i domini de l'instrument que ja m'agradaria a mi. Hi vam pujar un harmonicista de blues, un altre guitarrista, un jove saxo alto que crec s'està també a la barra treballant i jo mateix. La veritat és que m'hi vaig trobar força bé, amb un bon rotllo tot i no conèixer-nos entre nosaltres i potser la única pega va ser el volum un pèl massa elevat.
Miquel Tuset i Mallol.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada